Allt från kärlek till hat♥

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2012

Handling!

Av Wilma - 30 augusti 2012 15:31

Tiffany är en tjej som är femton år, hon har ett syskon som heter Isak. Tiffanys föräldrar är skilda och hennes mamma bor i Hollywood med sin familj. Isak och Tiffany ska flytta till sin mamma, hemma hos Tiffanys pappa är det två sovrum, och hennes pappa har en tjej som sover i ett rum. 

I Hollywood var det större än Tiffany trodde. Där träffar hon sin bästavän Hannah. Hannah är ett stort fans av Justin Bieber, men Tiffany gillar inte honom så mycket, förrän han ska ha konsert exakt brevid hennes hus! Tiffany och Hannah skaffar biljetter och går, när konserten är slut, så stöter Tiffany och Justin på varandra.

Vad kommer hända med dom?

 

________________________

Kommentera för mer!

Kommer ett kapitel ikväll vid åtta tiden!

 

Kramar Wilma.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 1 september 2012 21:37


Tiffanys perspektiv ____________________ Vi var just nu på flygplatsen. Jag hadde tårar i ögonen när jag lämnade bilen. -Hejdå pappa, sa jag och kollade ner på mina gympadojor. Pappa kollade på mig och log. -Du kommer få det bra där, jag ...

Av Wilma - 30 augusti 2012 20:42


Tiffanys perspektiv. _________________ Jag vakande av att min lillebror hoppade i min säng. -Stick skitunge! Jag sover. Han skrattade lite för sig själv, sen fortsatte han hoppa. Jag gick ur sängen och in till badrummet, jag tog en snabb du...

Presentation


Välkommen till denna blogg, du har just klickat dig in på en intressant blogg, den här bloggen handlar om olika noveller som jag kommer skriva om.
Du får gärna kommentera och kommentera mycket om du vill ha mer kapitel, välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards